بیستوهشتمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ صبح روز پنجشنبه، سوم مهر ماه، به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران آغاز به کار کرد. الکامپ امسال با مشارکت بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۰۰ شرکت بینالمللی برگزار شد و بستری گسترده برای نمایش توانمندیهای فنی، ارائه نوآوریهای دیجیتال و ایجاد فرصتهای همکاری فناورانه را فراهم کرد.
گامی مؤثر برای رشد اقتصاد دیجیتال ایران
نمایشگاه بین المللی الکامپ امسال با شعار «سرمایهگذاری هوشمند، توسعه پایدار» برگزار شد و به محلی برای پیوند میان نوآوریهای داخلی و سرمایهگذاران داخلی و خارجی تبدیل شد. از استارتاپهای نوپا گرفته تا شرکتهای بزرگ همه این فرصت را دارند تا با معرفی محصولات و خدمات خود، مسیر تازهای برای همکاریهای تجاری و فناورانه باز کنند.
داده نمایان ماندگار با راهکارهای هوشمند مبتنی بر IoT
شرکت داده نمایان ماندگار، با راهکارهای نوین مبتنی بر اینترنت اشیاء در رویداد امسال حضوری پررنگ و اثرگذار داشت. از آنجایی که تمرکز اصلی داده نمایان ماندگار روی طراحی و اجرای سیستمهای خاص متناسب با نیاز مشتریان است و این سیستمها در حوزههایی مثل هوشمندسازی خودرو ها، ،مدیریت ناوگان، لجستیک، مدیریت خطوط تولید صنعتی کاربرد گستردهای دارند؛ راهکارهایی نوآورانه و کاملاً سفارشیسازیشده این شرکت، بالاخص در حوزه پایش و مانیتورینگ ناوگان توانست توجه بسیاری از بازدیدکنندگان تخصصی و کارشناسان حوزه فناوری را به خود جلب کند.
این رویداد فرصتی بود برای دیدار، یادگیری، ساختن و همافزایی. امیدواریم دستاوردهای این رویداد، گامهای بلندی برای آینده روشنتر فناوری در ایران رقم بزند . یستوهشتمین نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴ بار دیگر نشان داد که ایران ظرفیت بالایی برای توسعه فناوریهای نوین و حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال دارد. بدون شک، تداوم این مسیر نیازمند حمایت از نوآوری، تسهیل سرمایهگذاری و تقویت همکاریهای بینالمللی خواهد بود.